Thursday 12 April 2012

Hi dolls!!! Tempahan Aidilfitri kini di buka

Salam hari Jumaat....13.04.2012.....Sorry, it's been a while since I've updated my blog with a new entry. I've been very busy lately and not spending much time on my blog. But many people were still finding my entry about Aidilfitri promotion and of course tempahan jahit baju raya. Kan! Kan! Kan!

The good news is, TEMPAHAN KINI DI BUKA....

And the bad news is, TEMPAHAN HANYA UNTUK BAJU MELAYU SAHAJA....

Very sad hah!!! Sorry sangat2... Sebab tahun lepas dah terlalu ramai yg tempah baju wanita. So tahun ni dia nak rest....sebab last year dia jahit baju i anak beranak malam raya...huhuhu....

So, sesiapa yang berminat, jom jahit dengan kami. Upah jahit baju melayu sepasang RM 80.00.

Okey dolls!!!! Thanks for all yg support us!!!

No comments:

Post a Comment